Paris Morton Music

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Μέσα απο τα φώτα της πόλης



Αυτή η φωτογραφία μου αρέσει πολύ γιατί εκφράζει κατά κάποιον τρόπο, έτσι όπως το βλέπω με τα δικά μου μάτια, την ατομικότητα μέσα στα λαμπερά φώτα μιας πληθυσμιακά μεγάλης πόλης και την ανάγκη για σκέψη και προσωπική αναζήτηση. Το βλέμμα μπορεί να εκφράζει μια απορία, ποιός είμαι εγώ, ποιά είναι η θέση μου ανάμεσα σε όλο αυτό το "χάος" και ποιά είναι η θέση μου, η έκφραση μου στο πλήθος.
Μην ξεχνάς οτι όποιοι και να βρίσκονται στη ζωή σου, οποιοδήποτε χρονικό διάστημα, εσύ θα είσαι πάντα εκεί, θα ανήκεις στον εαυτό σου πάνω απ"όλα, θα βάζεις το στίγμα σου στο κοινωνικό σου κύκλο χωρίς να χάνεις παράλληλα την ατομικότητα και την ταυτότητα σου. Εξάλλου, είναι πολύ σημαντικό να μην ξεχνάμε οτι εμείς καθορίζουμε τον εαυτό μας, όχι οι άλλοι εμάς. Είμαστε αυτοί που είμαστε, και γι"αυτό είναι δίπλα μας όσοι θέλουν να είναι. Κι εγώ, σαν Υδροχοός που είμαι, λατρεύω την αυθεντικότητα κάθε ατόμου. . .   Φιλιά...

Take Care...




-
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου