Paris Morton Music

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Ρουλέτα


Οι σχέσεις είναι ένα παιχνίδι. Ρουλέτας θα έλεγα εγώ.
Πολλές οι ομοιότητες. Πρέπει να είσαι έξυπνος και να μην παρασυρθείς.
Αλλιώς ίσως βγείς και εσύ χαμένος σαν εκείνους που τα έχουν χάσει όλα
και δεν έχουν καν τρόπο να γυρίσουν σπίτι τους. Εσύ όμως, θα έχεις βγεί
γυμνός συναισθημαιτκά. Ο κόσμος σου, εκείνος της αγάπης έχει στερέψει,
και νιώθεις γυμνός στη καρδιά. Αυτή είναι η δύναμη της αγάπης. Έχει την
πανέμορφη δυνατότητα να στα δώσει όλα. Να σου δώσει όλο το κόσμο, δύναμη,
διότι όταν αγαπάς, νιώθεις πάρα πολύ όμορφα, νιώθεις περισσότερη αυτοπεποίθηση,
περισσότερη σιγουριά για σένα, με χαμόγελο που αστράφτει. Απο την μια στιγμή στην
άλλη η αγάπη φεύγει, σου παίρνει όλο το κόσμο απο τα χέρια σου, σου κόβει τα πόδια,
δε ξέρεις που πας, δε ξέρεις τι να κάνεις, νιώθεις χαμένος. Έτσι είναι και η ρουλέτα
και κάθε είδους τζόγος. Τη μια στιγμή νιώθεις οτι τα έχεις όλα, και σαν γυρίσει η
ρουλέτα αλλιώς απο το δρόμο που εσύ θέλεις ή επιθυμείς και τα έχεις ποντάρει όλα,
έχεις χάσει... Έχεις ένα μαγικό αριθμό που εμπιστεύεσαι απόλυτα, τα ποντάρεις όλα
εκεί, μα ο αριθμός αυτός σε απογοητεύει και η ρόδα της αγάπης γυρίζει... Συνεχίζει
να γυρίζει...Μα όχι πλέον για σένα, εσύ τα έχεις χάσει όλα.
Υπάρχουν πολλοί τύποι ανθρώπων... Υπάρχει εκείνος που θα τα ποντάρει όλα απο την αρχή
παίρνοντας και το μεγαλύτερο ρίσκο στο παιχνίδι αυτό. Υπάρχει και εκείνος που πάει
βήμα βήμα με πιο προσεκτικές κινήσεις. Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που δεν παίρνουν
το ρίσκο να συμμετάσχουν καθόλου στο παιχνίδι αυτό. Γιατί? Γιατί ξέρουν οτι έχουν χάσει
απο την αρχή. Είναι αυτοί που δε τολμάνε να αγαπήσουν, είναι αυτοί που το βάζουν εξαρχής στα πόδια, είναι αυτοί που "περνάνε απλά μια περαστική βόλτα" αναλώμενοι
σε σχέσεις επιφανειακές χωρίς ουσία για να "περνάει απλά η ώρα".
Εγώ προσωπικά έχω ποντάρει όλα μου τα ζάρια κάποια στιγμή όπως πολλοί άνθρωποι .
Στεναχωρήθηκα που με απογοήτευσε η ζαριά μου, ίσως να ένιωσα και εγώ λίγο χαμένος στην
έξοδο. Όμως, η διαφορά με μένα είναι οτι δεν γύρισα σπίτι μου... Ξαναέβαλα τα καλά μου, σαν νέος άνθρωπος που είμαι τολμώ να ξαναπαίξω το ωραίο αυτό παιχνίδι... Αλλά όλα
είναι στο τι θα επιλέξεις. Εσύ έχεις την τύχη στα χέρια σου. Σημασία έχουν οι επιλογές
να γίνονται στο σωστό "χρώμα".... Το που θα ποντάρεις πιο πολύ εξαρτάται απο σένα.
Ξέρεις πια... Γιατί η τύχη βοηθά τους τολμηρούς και όχι αυτούς που φοβούνται.....
Στην αγάπη και στις χαρές της ζωής δε περισσεύει η φοβία και η άτολμη στάση.
Η αγάπη θέλει κότσια....

Να στε καλά....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου